انجام تمامي سمينار ها و تحقيق هاي مقاطع کارداني، کارشناسي و کارشناسي ارشد

ساخت وبلاگ

انجام تمامي سمينار ها و تحقيق هاي مقاطع کارداني، کارشناسي و کارشناسي ارشد
انجام سمينار دانشجويان فوق ليسانس گرایش های مختلف

چاپ مقاله در ژورنالهایISIآی اس آی) با قیمت مناسب به نام شما. قابل توجه دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته کامپیوتر، فناوری اطلاعات، برق، مکانیک، صنایع، عمران، مدیریت، اقتصاد و سایر رشته های فنی مهندسی و علوم انسانی.
ما می توانیم مقالات (paper, article) و تحقیقاتی research در زمینه ها و موضاعات زیر برای شما تهیه کرده و در حقیقت شما را در تحقیقات خودمان سهیم کرده و نام شما را در اسامی نویسندگان اضافه کنیم. کار تحقیقاتی و چاپ مقالات و تحقیقات معتبر آن به نام شما با کیفیت عالی و 100% تضمینی با عقد قرارداد در محل ژورنال joual معتبر ISI می باشد.
موضوعات مرتبط با زمینه تحقیقاتی ما برای چاپ مقاله با نام شما در کنفرانس های بین المللی و خارجی جهان و ژورنال های معتبر آی اس آی (ISI):
شبکه های کامپیوتری ، شبکه های بی سیم ، شبکه های حسگر بی سیم ، نرم افزار ، هوش مصنوعی ، سخت افزار و کلیه موضوعات مرتبط با رشته کامپیوتر، فناوری اطلاعات، مخابرات، برق،مکانیک، عمران، صنایع، اقتصاد، مدیریت و سایر رشته ها
چاپ مقاله در ژورنالهای معتبر با ضریب تاثیر مناسب Impact Factor ژورنال مانند: IEEE Explore , Elsevier (Sciencedirect) , Springer , Oxford , ….
چاپ مقاله در کنفرانسهای خارجی معتبر و ژورنالهای معتبر خارجی غیر آی اس آی ISI ( علمی پژوهشی و مورد تایید وزارت علوم و دانشگاه آزاد) بنام شما با کمترین هزینه در سریعترین زمان ممکن.

شماره های تماس:09380481647-09195145166

ایمیل:

[email protected]

 

 

مرجع تخصصی انجام پایان نامه و پروپوزال دانشجویی...
ما را در سایت مرجع تخصصی انجام پایان نامه و پروپوزال دانشجویی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اميد رضايي payanname20 بازدید : 471 تاريخ : دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت: 20:25